Kørselsvejledning til ForældreSkolen

Årløse  (ved Terslev)
4100 Ringsted

Mobiltelefon: 20 67 15 15

Kommer du i bil fra Københavns-siden kører du ad motorvej E20, E47, E55.

Hvor vejen deler sig mod Odense eller Rødby vælges retning mod Rødby.
                                                                                                (Det er klart den enkleste rute)

Kommer du i retningen fra Rødby - Køge følger du ligeledes denne kørevejledning.

Der drejes fra ved afkørsel 34 - Herfølge.

Drej til højre ad Slimmingevej. Følg denne ca. 1,2 km.
(til venstre hvis du kommer fra Rødby-siden)  (lige over broen, hvis du kommer i retningen fra Herfølge)

Drej til venstre ad Byvej mod Terslev

Efter ca. 50 meter drejes til højre ad Bjerredevej mod Terslev

Følg vejen uden at dreje fra ca. 6 km (vejen svinger et par gange 90°). Følg skiltene mod Terslev, Årløse.

Når vejen på denne strækning bliver til Årløsevej (i ét af de bratte sving) køres ca. 1,1 km, herefter  kommer Kildegårdsvej på højre side.

Drej til højre ad Kildegårdsvej og følg denne ca. 1,1 km.

Klinikken er en rødstensvilla omgivet af gulkalkede staldbygninger og ligger på indersiden (til venstre) af et 90° sving. Indkørslen ligger lige inden svinget.

Returrute - retning København - Køge - Rødby:

For enden af indkørslen drejes til højre ad Kildegårdsvej.

Efter ca. 1.1 km drejes til venstre i T-krydset ad Årløsevej mod Bjerrede.

Herefter følges vejen uafbrudt ca. 6. km.

I T-krydset drejes til venstre ad Byvej og umiddelbart efter ca. 100 meter til højre ad Slimmingevej.

Efter ca. 1,2 km kommer du til motorvejsnedkørselen.

Kommer du i bil fra Odense eller Vestsjællandssiden kører du ad (eller kan du sigte efter) motorvej E20

og motorvejsafkørsel 34 (Borup, Bjæverskov).

Efter afkørslen drejes mod Slimminge, Bjæverskov.

Efter ca. 500 meter drejes til højre ad Ringstedvej mod Slimminge.

Efter ca. 2-300 meter drejes til venstre ad Lundegårdsvej mod Gørslev.

Efter ca. 2,5 km nås Gørslev  og et T-kryds. (Skråt forude ses bla. en lille stikvej op mod en kirke).

Der drejes nu til venstre ad Slimmingevej og vejen følges ca. 150 meter.

Derefter drejes til højre ad Giesegårdsvej (her er desværre ingen byskilte at se og vejen dukker pludselig frem mellem en gruppe træer og buske).

Følg Giesegårdsvej over en række vejbump til du når til et Y. Her følges vejen mod venstre ad Hulegårdsvej mod Terslev.

Du passerer efter ca. 2. km en vej med skiltning mod Ørslev og Nyvang, den skal du ikke dreje ned ad, men fortsætte ligeud ca. 100 m.

Derefter drejes til højre ad Unterødvej. Denne følges ca. 1,7 km, hvorefter vejen i et skarpt venstresving bliver til Kildegårdsvej.

Ca. 500 meter fremme kan de gulkalkede staldbygninger ses, som hører til klinikken.

Indkørslen til klinikken ligger lige umiddelbart efter det skarpe højresving.